Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

ΜΟΡΙΚΟΝΕ vs ΤΑΡΑΝΤΙΝΟ: Το FAKE της χρονιάς!




 

Τελικά πώς να προστατευτούμε από τον γκεμπελισμό των fake news που μας κατακλύζουν και που βασιζόμενα στην αρχή του υπουργού προπαγάνδας του Χίτλερ: «Όσο πιο μεγαλύτερο ένα ψέμα τόσο πιο πιστευτό» έρχονται κάθε τόσο και μας ταράζουν καθώς μέσα στον ειδησεογραφικό αχταρμά του διαδικτύου, χάθηκε και το ελάχιστο ίχνος δημοσιογραφικής δεοντολογίας.

Αυτή τη φορά την πλήρωσε ο υπέργηρος Ένιο Μορικόνε, ο άνθρωπος  που με τη μαγευτική του μουσική έχει ντύσει περισσότερες από πεντακόσιες ταινίες και έχει συμβάλει τα μέγιστα στον πρόοδο της 7ης Τέχνης.

Όλο το Σαββατοκύρικο, με ταχύτητα μεγαλύτερη από τις φωτιές της Καλιφόρνια, πυρπόλησε τα ηλεκτρονικά μίντια η είδηση ότι στο τεύχος του Δεκεμβρίου του γερμανικού Playboy που θα κυκλοφορήσει, ο μεγάλος Ιταλός μουσικοσυνθέτης την πέφτει στον Κουέντιν Ταραντίνο ότι τάχαμου είναι κρετίνος και πως οι ταινίες του είναι σκουπίδια. Τη στιγμή που όλοι γνωρίζουμε την εκτίμηση που τρέφει ο ένας για τον άλλον. Ως και το σοβαρό Forbes αναπαρήγαγε την είδηση.

Μέχρι που να βγει ο ίδιος ο Μορικόνε και να δηλώσει το βράδυ της Κυριακής:

«Είναι απολύτως ψέματα. Δεν έχω δώσει συνέντευξη στο γερμανικό Playboy και δεν έχω αποκαλέσει ποτέ κρετίνο τον Ταραντίνο, ούτε τις ταινίες του σκουπίδια. Σε συνέντευξη Τύπου στο Λονδίνο, μπροστά στον Ταραντίνο, έχω δηλώσει ότι τον θεωρώ έναν από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες όλων των εποχών. Έχω εξουσιοδοτήσει τον δικηγόρο μου στην Ιταλία να κινηθεί νομικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: