tag:blogger.com,1999:blog-7213521834439049774.post1911575947414857069..comments2020-10-11T20:06:44.692+03:00Comments on rear window: Looper: πως η χολυγουντιανή βαρβαρότητα κατακρεουργεί μια ωραία ταινία!!!crispyhttp://www.blogger.com/profile/03708122787415346961noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-7213521834439049774.post-12117726210271588272012-10-31T19:20:31.340+02:002012-10-31T19:20:31.340+02:00@Supersonic
Ακούγεται σαν αστείο αλλά είναι αλλά ε...@Supersonic<br />Ακούγεται σαν αστείο αλλά είναι αλλά είναι πράγματα σοβαρά αυτά που λες στο σχόλιο σου και υπάρχουνε άπειρα παραδείγματα.navarino-shttps://www.blogger.com/profile/04905439938289896602noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7213521834439049774.post-21971748913550808172012-10-30T19:31:05.245+02:002012-10-30T19:31:05.245+02:00"Το Χολιγουντ βεβαια δεν ήταν πάντα έτσι"..."Το Χολιγουντ βεβαια δεν ήταν πάντα έτσι"<br /><br />Σαφώς, παλιότερα που λογοκρινόταν και το να δείξουν μια λεκάνη τουαλέτας ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα...Supersonicnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7213521834439049774.post-57895079392600670982012-10-30T11:20:55.290+02:002012-10-30T11:20:55.290+02:00@fidelio
Φίλε μου μοιάζεις για πολύ ψαγμένος θεατή...@fidelio<br />Φίλε μου μοιάζεις για πολύ ψαγμένος θεατής και γι'αυτό το σχόλιο σου τιμά την ανάρτηση μου.<br />Σίγουρα και δεν γενικεύω για τα περί Χόλυγουντ και μόνο στο στυλ που καλλιεργεί τα τελευταία χρόνια αναφέρομαι και πως θα μπορούσε άλλωστε να γίνει αυτό από έναν άνθρωπο που ανδρώθηκε και γέρασε με τις ταινίες του.<br />Σ'ευχαριστώ!navarino-shttps://www.blogger.com/profile/04905439938289896602noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7213521834439049774.post-58936160491092226832012-10-28T18:02:24.726+02:002012-10-28T18:02:24.726+02:00Καλησπέρα,
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Υπάρχουν ταινί...Καλησπέρα, <br /><br />Θα συμφωνήσω μαζί σου. Υπάρχουν ταινίες που τείνουν προς μια διόγκωση και υπερπροβολή της εξωτερικής δράσης, και ταινίες που οδηγούνται στην αντίθετη κατεύθυνση.<br /><br />Και το Looper ανήκει ασφαλώς στην πρώτη περίπτωση, στο κυρίαρχο ρεύμα, που προωθείται από πολλές μεγάλες εταιρείες παραγωγής στις ΗΠΑ, μια αισθητική της βίας και του τρομακτικού στοιχείου. Η εξωτερική δράση, η βία και η ένταση των εικόνων αποκτά μια υπερβολική αυτονομία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια καταιγιστική δράση , και έναν εξωτερικό δυναμισμό των κινήσεών που οξύνεται στο επακρο και έτσι χάνεται η επικοινωνία με την εσωτερική ζωή των σχέσεων μεταξύ των ηρώων, μειώνεται η εσωτερική ευγλωττία των εικόνων, δηλαδή η ικανότητά τους να εκλεπτύνουν την δύναμή τους και να εκφράζουν τις πιό κρυφές πλευρές τους. <br /><br />Και ο Γουίλλις μπορεί να παίξει όπως λες κι εσυ, αλλά δεν τον αφήνουν.<br /><br />Το Χολιγουντ βεβαια δεν ήταν πάντα έτσι, οπότε ας μην το κατηγορούμε γενικά.. Anonymousnoreply@blogger.com